5 клас. Матеріали до уроків

Пошук в мережі Інтернет https://sites.google.com/site/planetavebkvestiv/urok-kvest/veb-kvest-dla-6-klasu

 

Урок 4. Складові комп’ютерів та їхнє призначення.

Вправа1-2. Повторення

https://learningapps.org/3130512

https://learningapps.org/2773672

 

Презентація до уроку

 

Вправа3-4. Закріплення вивченого матеріалу

http://LearningApps.org/view1147570

http://LearningApps.org/view1258737

https://learningapps.org/2614734

 

Сервіси Web 2.0

      Дистанційне та змішане навчання є безумовно актуальним напрямком розвитку освіти, зокрема у тих випадках, коли традиційне навчання ускладнене, або й неможливе ( йдеться про соціальну, педагогічну, морально-психологічну та навчально-консультаційну підтримку дітей шкільного віку).

       Для реалізації цієї ідеї можна використати цілий спектр різних технологій дистанційного та онлайнового навчання. Ці програмні засоби дозволяють організувати дистанційне навчання у різних видах та розрізах: як метод та як форму навчання. Кожна із них має свої особливості та доцільність застосування у різних ситуаціях.

Блоги – це корисний допоміжний засіб, за допомогою  якого учитель має змогу швидко створити, оновити, переглянути навчальний матеріал; це джерело, яке заохочує пошукову діяльність учнів.

Зразок використання блога для навчання

http://filesinf.blogspot.com/

 

Працюємо з дошкою Padlet (www.padlet.com)

Перш ніж скористатися сервісом Padlet у навчальному процесі, по-перше, для розуміння дидактичних можливостей ресурсу педагогам бажано переглянути приклади дощок, створених колегами; по-друге, ознайомитись із основними прийомами роботи з сервісом, навчитися створювати й налаштовувати дошки.

Можливі способи використання дощок:

  • як майданчик для організації групової роботи під час проведення «мозкового штурму», узагальнення й систематизації знань, рефлексії;
  • для розміщення навчальної інформації або завдань для її пошуку;
  • для організації спільного виконання домашнього завдання;
  • як місце розміщення ідей для проектів та їх обговорення;
  • як інструмент для організації кооперативної спільної діяльності учнів як на занятті, так і в позанавчальний час.

Для ефективної роботи з веб-ресурсом Padlet бажано дотримуватись наступного алгоритму дій:

  1. Створити дошки.
  2. У вікні Modify padlet ввести назви та короткий опис.
  3. Розмістити в постах потрібну навчальну інформацію.
  4. Налаштувати дошки для спільної роботи (надати учням можливість переміщувати пости та створювати власні).
  5. Ознайомити учнів із принципами роботи з веб-ресурсом Padlet (продемонструвати, як створювати й наповнювати пости даними).

Розглянемо методику застосування віртуальної інтерактивної дошки Padlet на прикладі.

Посилання на дошку для роботи:

https://padlet.com/hala_hapychenko/9g2lf3yq61pr

 

Сервіс хмари слів Tagxedo (www.tagxedo.com)

https://www.slideshare.net/OlgaSalamaha/ss-9610436

        Сервіс Tagxedo - це інтерактивне хмара з слів. За допомогою цього сервісу можна організувати пошукову сторінку вашого сайту, проекту - ви зможете легко перетворювати будь-який текст або просто набір слів в хмару тегів, швидко міняти шрифт, колір, форму - будь-які налаштування. Хмара може формуватися з ваших слів або тексту або в ньому використовуються слова з сайту, який ви можете вказати при формуванні хмари. Для роботи на комп'ютері повинен бути встановлений безкоштовний плагін компанії Мікрософт Silverlight.

33 завдання з теми MS Access

Шановні учителі! Пропонуємо до вашої уваги роботу вчителя інформатики Миколаївської гімназії № 2 Миколаївської міської ради, вчителя методиста, Комарова М. Ю. Робота містить завдання до теми бази даних та базу даних на основі якої вони будуть виконуватися.

Посилання на архів бази даних

https://yadi.sk/d/GgBW7H_-34znUo

Attachments:
Download this file (ЗАВДАННЯ - укр.pdf)ЗАВДАННЯ - укр.pdf[ ]1409 kB

Компетентнісні задачі в курсі інформатики

Основним засобом в руках учителя є навчальна ситуація і навчальне завдання. Яким має бути завдання, щоб воно дозволяло формувати в учнів уміння і навички, які задовольняють вимогам інформаційного суспільства? У методичному посібнику ви знайдете відповіді на це питання, познайомитеся з прикладами компетентнісно-орієнтованих завдань і рекомендаціями щодо їх складання і використання на уроках інформатики.